24 grudnia 2018

"Najlepsze prezenty ukryte są w sercach"

Wesołe niech będą Święta i Nowy Rok też~!

Są święta, racja? 
Z tego powodu chcę wam życzyć wesołych, pełnych ciepła i miłości świąt w gronie najbliższych. Pamiętajmy o uśmiechu, dobru i skupmy się na pozytywnych emocjach. Od siebie jeszcze chcę wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku! Planowałam napisać dokończyć rozdział 15 i rozpocząć 16, jako prezent-niespodziankę, ale po namyśle zrobię to po 12.01.2019r. (choć pewna osóbka teraz wywraca oczami i myśli sobie "Wstawi wcześniej" ^^)

Przeprowadzam małą ankietę, dotyczącą par i liczę na wasze odpowiedzi (ostatnio natknęłam się na niezbyt pochlebny artykuł o Hinacie Hyuga, co mi się niekoniecznie spodobało, ale każdy ma swoje zdanie). 


Oto i pytania:
 1. Ulubiona para (wiadomo z czego ;))
 2. Dlaczego lubicie tą parę?
 3. Jakie pary byście tu (w sensie opowiadaniu) chętnie zobaczyli?
 4. A jakich byście nie chcieli?
 5. Jaką byście dali piosenkę dla SasuHina?
 6. Co byście dodali od siebie do opowiadania?
 7. Co myślicie o postaciach OC?
8. Czy powinny mieć związek z kimkolwiek?

Więc to tyle! Trzymajcie się cieplutko!
Znalezione obrazy dla zapytania sasuhina christmas
Znalezione obrazy dla zapytania narusaku christmas
Znalezione obrazy dla zapytania kakashi christmas
Znalezione obrazy dla zapytania anime girl christmas white hair



2 komentarze:

  1. Dziękuję za życzonka ja już jedne składałam więc nie będę się powtarzać :P
    Naprawdę myślisz, że skoro do pierwszego nie wytrzymałaś to wytrzymasz do dwunastego XD Zakładać się nie będę, bo gdybyś chciała coś udowodnić to byś pewnie pisała kiedy tylko zastałaby Cię wena, a finalnie opublikowała długaśny rozdział w terminie :D
    Ankieta
    1) Sasuhina i Gaahina
    2) Naruhina, mimo że w kanonie nie mogłoby jej zabraknąć, jest moim zdaniem dość nudna. Relacje Hinaty z Gaarą i Sasuke dają za to duże możliwości stworzenia ciekawej problematyki. Opowiadania są wtedy bardziej dynamiczne, aby osiągnąć taki efekt u Naruhinie trzeba prządnie namieszać w przeszłości i charakterze głównych postaci.
    3) Kakashi i Yasu
    Może Shino lub Konohamaru z Hanabi
    4) Lee z Tenten lub Sakurą
    Shirou z kimś żyjącym (najbardziej z Hinatą) myślę, że byłoby to trochę dziwne.
    5) "Anything you can do I can do better" mogłoby być OK. Tutaj jest polska wersja https://www.youtube.com/watch?v=GFLO81MfTp0
    6) Raczej piszę wszelkie uwagi na bieżąco, ale...
    a) Trening Sasuke i Hinaty
    b) Wpadłam na to gdy myślałam o przeskoczeniu różnicy wieku Yasu i
    Kakashiego (widać, że jemu to dość mocno przeszkadza). Doszłam w
    końcu do wniosku, ze tak naprawdę nie wiemy ile Yasu ma lat. Co daje
    nam możliwość dodania jej kilku latek. To jest właśnie co chcę
    zobaczyć- nasza wilczyca dowiaduje się ile ma lat i to nie jest wiek
    Hinaty, ani Nejiego :P
    7) Mogą być, ale nie znikąd. Jakaś historia, żebyśmy w ogóle wiedzieli kto to, bo czasem OC pojawiają się jako zapychacze tylko wtedy gdy autor akurat sobie o nich przypomni. Dodatkowo autorzy fanficów zapominają o opisach takich postaci, bo w normalnie nie jest to potrzebne. Najbardziej nie lubię gdy jest dodana postać z innego źródła np. innego anime czy filmy, a wszystko co wiemy to to z czego pochodzi. Nie każdy zna wszystkie serie i nie wydaje mi się, że sprawdzanie danych bohaterów na google jest super interesujące.
    8) O Yasu już pisałam, ale jakbyś chciała kogoś znaleźć dla Lee to myślę, że powinnaś stworzyć jakąś miłą OC
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wredna to już nie będę ;)
      Widzę, że ktoś tu jest zapoznanym z Accantusem~! (uwielbiam piosenkę "Jesteś mój" :D)
      Lee... cóż... z nim mam taki problem, że jest mi ciężko kogokolwiek z nim shippować. Tu nie chodzi o wygląd, ale irytuje mnie jego charakterek niestety. Doceniam w nim upór i chęć pokazania światu, że może być ninja bez znajomości genjutsu itd... ale nie mogłabym go z czystym sumieniem zshippować z Sakurą lub z Tenten! (Więc jak kogoś zawodzę to przepraszam ;-;)
      Jutro mam dla ciebie niespodziankę, moja droga Olena-chan~

      Usuń