18 lutego 2019

To koniec. (Mojego zdrowia psychicznego)

Witajcie wszyscy, którzy tu zaglądają.
  Chciałabym was o czymś poinformować.
  Hahaha! Kto miał mikro-zawał gdy zobaczył tytuł? Sorki :) Nie zamierzam kończyć. Mam conajmniej jeszcze parę wątków do napisania ;)
  Ale chciałam odpisać pewnej osobie. 
  Pisałaś/eś do mnie na e-mail i nie odpowiedziałeś. Z racji, że pisałaś/eś zarówno w męskiej jak i żeńskiej formie nie chce Ci narzucać płci. Więc nazwę Cię rzodkiewka.
  Droga rzodkiewko, uwielbiam krytykę, ale nie wytykanie błędów pomieszane z obrzucaniem błotem. Tu Ci odpowiem na wszelkie zarzuty względem opowiadania.
  Czy jestem hintaradem? - Nie spotkałam się z tym określeniem jeszcze, ale lubię Hinatę, co nie znaczy, że przez to nie cierpię Sakury. Ją też znoszę. Nie będę obrzucała błotem czy innym shitem postaci.
  Sasuke x Sakura mają córkę inie powinnam dawać mu innych shippów - tak w skrócie. Odpowiedź: nie. Wolę SasuHina.
  Czemu moja OC jest brzydka, a obrazek z Internetu? Lubię albinizm. Obrazek według mnie jest śliczny. Każdy ma inny gust i nie będę się spierała z tym.
  Dlaczego Sakura nie jest główną bohaterką opowiadania, przecież mogłam ją dać jako Kiyoshi. - Nie, nie mogłam. Rodzice Sakury żyją, są narysowani czy coś. O matce Hinaty jest wiele nie wiadomych, a mało kto o niej wspomina lub po prostu ją pomija.
  Dlaczego Hinata ma tak przerażająca moc i w ogóle jest tak silna! - Bo taka jest fabuła. Poprzednia była moim zdaniem straszniejsza, a nie wiem czy czytelniczy życzą sobie czytać gore, choć dzięki temu oznacze wieczorem bloga z informacja o możliwej przemocy i "patologii", jak mi droga rzodkieweczko, wytknęłaś wcześniej, gdy pisałam o wrzuceniu kota do wody.
 Czemu pomijam tak Naruto? - Ah. Nie przepadam za nim. Za jego "potęgą", ale to mój prywatny ból.
  Dlaczego OC ma silniejszą więź od Hinaty i Hanabi/czy innej Hyugii? Ponieważ jest moją OC i mogę robić z nią co tylko chce.
  Po co wprowadziłam postaci, jak Aiwa/SeishiN/Isamu, są zbędne. - Nie aż tak. Może w przyszłości zobaczę dla nich większą rolę.
  Odpowiedz na jakieś pytania, a nie ciągle dajesz nowe tajemnice. - O ludzie, ludzie. A co z tajemnicami? Wszystko ma się wyjaśnić w odpowiednim czasie. Nie wcześniej niż w 22-25 rozdziale, choć nawet tego nie jestem pewna!
  Seishi powinien być z Sakura. - Oh God no! Please no! Ten mem idealnie tu pasuje. Seishin jest DUCHEM. Nie planuje mu w ogóle dawać shippu XD
  Dlaczego Ino jest bardziej pokazana od Sakury? - Bo ją bardziej lubię. Poza tym pasowała mi na przyjaciółkę Yasu i Hinaty. Nie wiem czy miały interakcję między sobą czy nie. Fikcja literacka jest fajna, no nie?
  Dlaczego seksualizuje Hinatę? - what tha Fuck? Kiedy? Oj ludzkości.
  Rzodkiewko z racji RODO nie wkleję tutaj e-maila od Ciebie. Pytania także zadałam bardziej do siebie niż od Ciebie. Nie oczekuje nawet odpowiedzi na to. Oskarżasz mnie O to, co prawie każdy fan Sakury.
  Sakura jest śliczna, mądra, ale przy tym krzykliwa, jak jej włosy. Lubię ją, ale nie mam zamiaru robić z niej zaraz głównej bohaterki, bo już nią jest. O "Naruto" wiem tyle ile wyczytam z fanficow, czy wikipedii. Może wtedy powinnam przestać pisać, ale każdy ma prawo do wyrażania opinii.
  Ten blog powstał z myślą o SasuHina, bo to mój ulubiony ship, nie o SasuSaku, NaruHina czy SasuNaru. Proszę was o rozejrzeniu się lub zwróceniu uwagę na obrazek.
 
  A Tak z ciekawszych newsów. Dzisiaj wstawię po 22 wstawiam notkę. I specjalnie dla Ciebie go w całości zedytuje, uprawniając się, że jest w nim od groma SasuHina, braku więzi między Hinata, a Hanabi oraz duuużo Yasu z Kakashi'm :* 
  Pozdrawiam, ShanBlood, Dawniej Amishia Blood, jeszcze przez jakiś czas Eveleen13 i ShyleFairy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz