31 października 2018

Przeprosiny

Więc postanowiłam wrócić.
Powodem była pewna autorka bloga, która wydała mi się bardzo miła i miała bardzo ciekawe rozdziały. Z przyjemnością przeczytałam jej bloga po raz kolejny z nadzieją na powrót weny.
Chciałabym przeprosić czytelników, którzy byli na tym blogu, czego oczywiście nie zrobilam w poprzedniej notce. Należą się wam przeprosiny. Więc... Gomennasai! *nisko się kłania*
Mam nadzieję że wybaczycie mi to ;C

Co do rozdziałów... myślałam o przepisaniu jej na nowo lub chociaż poprawieniu jej. No ale mój zapał się rozpuścił jak płatek śniegu na dłoni. Nowa historia... Dawniej miałam pomysł o elfach czy tez o piratach. Tamto też mi gdzieś po godzinie umarło. I powróciłam myślami do tytułu. "Świat jest teatrem, aktorami ludzie, którzy kolejno wchodzą i znikają", mój ulubiony cytat bo jest aż zbyt prawdziwy. Dla każdego był swój czas... Pomyślałam więc nieco dłużej. 
Nie odbiore Hinacie mocy porozumiewania się ze zmarłymi. Jednakże będzie to juz wyglądać nieco inaczej. ;)
Liczę że ten pomysł mnie nie opuści przez bardzo bardzo długi czas, a jeśli to was powiadomie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz