28 października 2013

Pytania itd. - Załapałam.

Mam skrelozę lub nie widzę.

W końcu załapałam o co chodzi w Liebster.
Moje pytaniea

1. Czy mogłabyś przyjaźnić się z osobą o odmiennej orientacji seksualnej?2. Od ilu lat prowadzisz blog?(dni, miesięcy, jak ktoś nie miał urodzin)3. Najdziwniejsze wspomnienie w życiu? (może też najzabawniejsze)4. Wolisz koty czy psy, a może inne zwierze?5. Ulubiona piosenka?6. Ulubiony autor książek lub idol filmowy/muzyczny/aktor?7. Ulubiony film?8. Co robisz, gdy brak ci weny, a chcesz coś napisać?(oglądasz obrazki czy czytasz książkę itd.)9. Co robisz, gdy jest ci smutno? 10. Twój talent, poza pisaniem wspaniałych opo.?11. Jaki pocałunek jest dla ciebie najbardziej romantyczny?(w deszczu, w parku itd.)

1 komentarz:

  1. 1.Tak.2.krótko.3.spadłam z drzewa i złapał mnie jakiś koleś.4.psy i koty.5. Hinata-Invisible
    ,wybieram cie ,jestem kimś
    6.idol anime to hinata a aktor robert patison.7.zmierzch .8.zwykle oglądam jakiś film
    9.ine do parku albo z kumpelami robimy seans filmowy.10.rysuje.11.pocałunek w deszczu

    OdpowiedzUsuń